SeoConsult

Digital Strategi

Digital Strategi

Vi tager udgangspunkt i dit budget og laver en strategi, der sikrer at vi kommer omkring alle nødvendige punkter. 

Sådan sammensættes en digital strategi

Er du synlig for dine kunder?

Første del af din digitale strategi starter her: Vi tjekker hvor og hvordan du er til stede på internettet. De steder hvor du allerede har en profil, tjekker vi dine digitale data og sørger for, at du er fuldt opdateret og opfylder de vigtigste krav og behov for, at en kunde kan bruge din tilstedeværelse. Det er i første omgang din hjemmeside, sociale medier (Facebook og Linkedin) og Google, herunder Google Business Profile. Er du ikke til stede her oprettes det med det samme.

Struktur og ejerskab

Vi arbejder struktureret. Derfor starter vi med strukturerering af dine platforme, profiler og sider, så de er nemme at tilgå. Det giver et let og overskueligt abejdsflow og du kommer ikke ud i en situation, hvor du ikke kan få adgang. Vi opretter unik adgang til din virksomhed og du kan altid få udleveret alle loginoplysninger. Det er nemlig dig, der har fuldt ejerskab over alt hvad vi laver for dig.

Løbende vedligehold

Når de grundlæggende faktorer er på plads til din digitale strategi, arbejder vi os længere ned i detaljerne. Vi tilknytter, opretter og opdaterer alle dine aktuelle online midler/ platforme og sider til diverse Google funktioner, så jeg kan overvåge besøgende, finde fejl og sørge for at Google ser dig på internettet. Det er, for at nævne nogle af de allermest vigtige, Google Search Console og Google Analytics. Dette vil giver den indsigt og data vi skal brugefor at lave de bedste forbedringer til din virksomhed.

Analyse af resultater

Når der løbende indsames data fra din hjemmeside, kan vi lave analyser, udvikle og seo-optimere og forbedre din hjemmeside til en ny digital strategi. Analyser indeholder blandt andet: 1. Søgeord: (søgeordsanalyse), hvilke søgeord skal og vil du gerne findes på og hvilke giver bedst udbytte. 2. Hjemmesidens struktur og indhold (onpage-seo) 3. Teknisk SEO- Analyse: Hvordan præsterer din side på Google? 4. Konkurrentanalyse: Hvem kan det samme som dig og hvordan er de synlige på Google?

Resultat af første analyse og vækststrategi

Alt dette giver sammenlagt en helhedsopfattelse af hvor hjemmesiden er god om mindre god. Og det er ud fra denne opstarts analyse, vi anbefaler hvordan din virksomheds online tilstedeværelse skal vedligeholdes med en ny digital strategi. Det er dog vigtigt at huske på at SEO/ Søgemaskineoptimering er en vedvarende proces. Så efter første optimering, skal vi afvente data og se på hvordan dét virker. Derefter optimeres den digitale strategi yderligere ud fra nye målinger. Det kan selvfølgelig også være, at der bliver brug for flere digitale redskaber, som fx annoncering. Det kan være at det vil give mening at få betalt synlighed. Fx Google Ads, Google shopping, annoncering på Facebook eller andre sociale medier.

Vil du vide mere?

Se vores services

Priser på online marketing

Hos  mig køber du en pakkeløsning som tilpasses præcist det, din virksomhed har brug for, til fast månedlig pris!  

Mangler du en hjemmeside?

Jeg laver også hjemmesider. Du kan læse mere om priser og hvordan det foregår lige her.

Se flere tillægspakker

Vil du også have styr på; øget sikkerhed, hacking og backup? Eller måske skal du bruge et nyt logo.  Se flere produkter her.